close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

צרכנות נבונה: המדריך המקיף להשוואת ביטוח דירות- מה כדאי?

מערכת שורשטו חשוון, תשעז16/11/2016

ביטוח דירות הוא תחום מאוד רחב והוא מכיל אין ספור מקרים שיכולים להיות רלוונטיים- מה נכון לקחת?

תגיות:

כמו כל מוצר שאתם רוכשים, גם כאשר מדובר בביטוח דירה אתם חייבים לערוך סקר שוק מקיף כדי לדעת האם ההצעה שקיבלתם היא אכן הצעה טובה או שחברת הביטוח מנסה את מזלה ופשוט עובדת עליכם בעיניים. צרכנות נבונה זה אומר להתקשר לכל החברות ולבדוק מה מציעה לכם כל חברה, הן מבחינת התנאים והן מבחינת המחירים. חשוב להדגיש כי השוני או הפער שתתקלו בו במחיר אינו מעיד בהכרח על ביטוח רחב יותר או שירות אדיב יותר אלא הרבה פעמים הניסיון והגודל של החברה יקפיץ אוטומטית את המחיר. כאשר מדובר בביטוח דירה אנחנו לא רוצים לקחת סיכונים שהרי מדובר בביטוח שיכול להיות משמעותי מאוד ברגע האמת, אנחנו רוצים להיות בטוחים שאנחנו מכוסים במקרה של אסון טבע או מפגע בנייתי בלתי צפוי ולא להשאיר שום אופציה שאנחנו נפסיד בעתיד רק בגלל שרצינו לחסוך כמה שקלים בכל חודש.

ביטוח דירות הוא תחום מאוד רחב והוא מכיל אין ספור מקרים שיכולים להיות רלוונטיים. ביטוח דירה מכסה גם נזקים בתוך הבית, גם נזקים שקורים בשלד של הבית, גם נזקים שנגרמים למערכות השונות כמו המים והביוב, גם נזקים שקורים בעקבות אסונות טבע וגם נזקים שנגרמים כתוצאה מבלאי של הבית. הכל כמובן תלוי בתנאי הפוליסה ובסעיפיה וטרם החתימה על הסכם ביטוח הדירה חשוב מאוד לקרוא מתי אתם מכוסים ותקבלו החזר כספי ומתי תאצלו לגייס את הכסף לתיקונים בעצמכם.

ביטוח דירות – חברה בעלת ניסיון עדיפה על חברה חדשה

ביטוח דירות הוא תחום מאוד מורכב וכאשר אתם מחפשים את ההצעה המושלמת אתם בוודאי תתקלו גם בחברות ביטוח חדשות שצצות בשוק. שמדובר בביטוח רכב למשל שניתן לעשות כל שנה בחברה אחרת אפשר בהחלט לקחת סיכון כיוון שמדובר בסיכון מחושב אבל כאשר מדובר בביטוח דירה אין מקום לטעויות. ביטוח דירות של הפניקס זו הבחירה הנכונה ביותר כיוון שמדובר בחברת ביטוח בעלת ניסיון של שנים בתחום, מדובר בחברת ביטוח חזקה ויציבה כלכלית וחברה שלא תהרוס את שמה הטוב ובטוח תעניק לכם את הסיוע הכספי במקרה הצורך כפי שהתחייבה בתחילה.

ביטוח דירות הוא הביטוח כנראה החשוב ביותר שתעשו במהלך חייכם, מדובר בביטוח שהפרמיה החודשית שלו היא יחסית נמוכה אבל יכולה להציל אתכם מקריסה כלכלית במידה ואתם אכן נאלצים לעשות בו שימוש. כמו כל ביטוח, גם ביטוח דירות עשוי להיות כספים שתוציאו בכל חודש ולא יחזרו אליכם בחזרה- זה כמובן המצב המועדף על כל מי שעושה ביטוח ולא משנה אם מדבור בביטוח דירה, רכב או כל דבר אחר, אבל זה יכול להיות גם הביטוח שיציל אתכם מאסון כלכלי. אם רכשתם דירה לא מזמן ואתם מחפשים את הביטוח המושלם שיעניק לכם שקט נפשי וביטחון כלכלי בחרו בחברת הביטוח הנכונה, חברת ביטוח שהיא גם בעלת ניסיון רב וגם בעלת רזומה שלא משאיר מקום לספקות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה